Onze praktijk

Onze praktijk, gevestigd in Gezondheidscentrum Heemskerk, is gelegen aan de Simon van Haerlemstraat 50 te Heemskerk. Dit is nabij het centrum van Heemskerk en daardoor goed bereikbaar. Er is genoeg parkeerruimte rondom ons centrum, ook is er een invalidenparkeerplaats aanwezig vlak voor de ingang. De praktijk is rolstoeltoegankelijk.

Onze behandelruimtes zijn gelijkvloers en voor training in de oefenruimte op de eerste verdieping is er een lift aanwezig.

In het Centrum bevinden zich meerdere disciplines. Dit geeft ruimte tot snel en laagdrempelig overleg. Hierdoor is het mogelijk om het te voeren behandelbeleid zo optimaal mogelijk af te stemmen op uw klachten.

Op de website www.gezondheidscentrumheemskerk.nl vindt u meer informatie over de verschillende disciplines.

2024 | Fysiotherapie Heemskerk | Fotografie Wilma Hoogendoorn